«شهر پایدار» هزینه شارژ و یا قبض آب و برق نخواهد داشت
نوشته شده توسط : سیمین

«شهر پایدار» هزینه شارژ و یا قبض آب و برق نخواهد داشت 

 

احتمالاپیشرفته ترین مکان در دبی «شهر پایدار» خواهد بود مکانی که صاحبان ملک در آنجا نیازی به پرداخت هزینه ای بابت هزینه شارژ و یا قبض های هر ماهه آب و برق نخواهند داشت.
نه به این علت که این پروژه 1 میلیارد درهمی از انرژی خورشیدی و یا آب های تصفیه شده بازیافتی استفاده می کند، بلکه به این دلیل که صاحبان ملک می توانند به راحتی الکتریسیته را با بخشی از مالکیت خود در راه تجاری این پروژه به دیوا بفروشند و در نتیجه پول کافی برای صورتحساب های ماهیانه خود داشته باشند. اين كار باعث رونق هرچه بيشتر ورود مسافران تور دبی نيز خواهد شد. 
به گفته Faris Saeed، رییس سازنده الماس به امارات 247، از آنجایی که پانل های خورشیدی در تمامی خانه های این پروژه وجود دارد، صاحبان ملک در این منطقه قادر به تولید برق به اندازه کافی برای فروش به سازمان آب و برق خواهند بود. علاوه بر این آنان با بخشی از مالکیت خود در مرکز تجاری می توانند سودی از سهم خود دریافت نمایند. کار در پروژه «شهر پایدار» درماه جولای با ساخت اولین 100 تا 500 ویلا و خانه آغاز خواهد شد و تا پایان سال 2014 به صاحبان تحویل خواهد گردید. این در حالی است که تکمیل پروژه تا نیمه سال 2015 به طول خواهد انجامید.




:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: «شهر پایدار» هزینه شارژ و یا قبض آب و برق نخواهد داشت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: